Darius van Driel en Jurrian van der Vaart maakten van de Alps Tour 2015 een Hollands feestje. Van Driel won de jaarranglijst, Van der Vaart het slottoernooi en beide Nederlanders zijn zeker van de Challenge Tour in 2015.
Maar het kan een nog mooier seizoen worden ...
Door de winst van de Order of Merit mag Van Driel nu in de herkansing in de Qualifying School: van 6 tot 9 november speelt hij Second Stage in Spanje. 'Het is belangrijk om een betere kaart voor de Challenge Tour te veroveren.'
Lees verder in GOLF.NL Weekly 33.
De kledingsponsor van Van Driel heeft ter gelegenheid van zijn succesvolle eerste seizoen als pro een nieuwe commercial gemaakt, die hieronder is te bekijken.
De commercial is onderdeel van een nieuwe marketingcampagne. Met het thema ‘Feel Stretch’ wil golfkledingmerk Scratz over het voetlicht brengen dat in de golfsport elk detail bepalend kan zijn om je als speler ‘vrij en onbelemmerd’ te voelen. De reclame is gemaakt door het videocommunicatiebureau Neofiet uit Hilversum. Hierbij is een drone-camera gebruikt.