Deloitte zal de NGF gaan versterken in onder andere de zakelijke dienstverlening voor golfclubs en golfbanen door expertise in te brengen, met als doel de golfsport verder te stimuleren en te professionaliseren.
“De betrokkenheid van Deloitte heeft de afgelopen jaren een positief effect gehad op de golfsport. We zijn blij dat we onze samenwerking kunnen voortzetten en dit positieve effect kunnen vergroten”, aldus Jeroen Stevens, directeur van de NGF.
“We zijn verheugd dat we ons nog voor zeker twee jaar aan de golfsport mogen verbinden. We kijken ernaar uit om met onze expertise en die van de NGF de golfsport verder te professionaliseren”, aldus Mennolt Beelen, managing partner bij Deloitte.
De betrokkenheid van Deloitte heeft een positief effect op de golfsport
Sinds 2010 verbindt Deloitte zich in de volle breedte aan de golfsport. Naast het titelsponsorschap van het Deloitte Ladies Open en het partnership met het KLM Open is Deloitte de trotse hoofdsponsor van de NGF. Talenten en topsport ondersteunt het bedrijf via Golf Team Holland en de golfprofessionals Christel Boeljon en Anne van Dam.
Tijdens het Deloitte Ladies Open is de samenwerking ook zichtbaar in de actie #WelkeGolfProBenjij. Door speciaal geschreven software van Deloitte kunnen bezoekers onder begeleiding direct hun swing vergelijken met een van de zes beste Nederlandse golfers, zoals Joost Luiten en Christel Boeljon.